DYSTRYBUTOR LANDIRENZO

INSTALACJE GAZOWE

SILNIK Z WTRYSKIEM POJEDYNCZYM

System LPG z reduktorem SE 81 lub SE 81 SIC i przełącznikiem elektronicznym do samochodów z elektronicznym wtryskiem bez katalizatora

​LPG w postaci ciekłej wypływa ze zbiornika drogą przez wielozawór (który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania) i skierowane zostaje do komory silnika przewodem na którego końcu umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku w pozycji "gaz". W komorze silnika umieszczony jest reduktor w którym następuje redukcja ciśnienia i zmiana stanu skupienia LPG z ciekłego na gazowy. Dalej jako gaz LPG leci do umieszczonego w przewodzie ssącym mieszalnika, który reguluje jego dawkę zgodnie z zapotrzebowaniem silnika (proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w mieszalniku) w taki sposób aby wytworzona mieszanka zapewniała optymalny proces spalania i zużycie paliwa.

Przełącznik/wskaźnik mod. 096, poza innymi funkcjami, realizuje uruchomienie samochodu zawsze na benzynie z automatycznym przejściem na gaz i jed- noczesnym otwarciem elektrozaworu Start-Petrol, oraz w każdym momencie umożliwia wybór rodzaju paliwa i wskazuje ilość LPG w zbiorniku. Podczas pracy na gazie, emulator elektroniczny lub okablowanie rozłączania wtrysku odłącza dopływ benzyny do silnika, natomiast podczas działania na benzynie, dopływ gazu pozostaje zamknięty elektrozaworem LPG.

Copyright 2024 EkoCar.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Więcej iw naszej Polityce cookie.
Projekt i realizacja online24.pl